SALAM PERKENALAN

Assalamu'alaikum dan Salam Sejahtera,


Alhamdulillah, buat pertama kali saya menulis blog di atas amanah yang telah diberikan oleh Puan Norazila (Pensyarah EPPD 1063). Sejujurnya saya memang tidak tahu langsung bagaimana nak ber'blog' dan apatah lagi nak menulis blog (Nak posting pun tak tahu). Mungkin ruang dan peluang ini saya akan manfaatkan bagaimana nak mengendalikan blog sebaik mungkin.


Buat pengenalan, saya sertakan ringkasan berkaitan tuan empunya blog dengan menggunakan pendekatan Mind Mapping yang telah diperkenalkan oleh Tony Buzan.. Cuba lihat di bawah..


Mind Mapping di atas secara ringkas menceritakan pengenalan diri. Jika terdapat sebarang pertanyaan, bolehlah kemukakan soalan .. (Kalau ada le..). MOHD RIJAL JAMALUDDIN tinggal di Pajam, Negeri Sembilan. Bekerjaya sejak tahun 1999.. 


Apapun, kewujudan blog ini sekadar pandangan peribadi penulis dan akan berbicara mengenai beberapa minat saya seperti mind map di atas termasuk Nasyeed, Ping-Pong, Fotografi, Kaligrafi khat, Editing & Design dan juga beberapa info lain. 


















Dengan sebab itu, saya letakkan blog ini dengan nama RIJAL'SVIEW..






















Kepada rakan-rakan yang nak follow blog ini, dipersilakan (Ada ke?). Nantikan posting berikutnya dari saya..


Wassalam.

0 comments:

Post a Comment